Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

L'expressivité et l'identitédans le langage anti-sloganique : le cas d'anti-publicité politique sur Internet

Tytuł:
L'expressivité et l'identitédans le langage anti-sloganique : le cas d'anti-publicité politique sur Internet
Autorzy:
Woch, Agnieszka
Data publikacji:
2015
Tematy:
Slogany polityczne - Polska
Internet - użytkowanie - Polska
Polityka - język - Polska
Język polski - frazeologia
Polska - polityka wewnętrzna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
francuski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr. s. 108.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies