Tytuł pozycji:
Czy reklama suplementów diety jest obiektywnym źródłem informacji o wpływie na zdrowie? : analiza reklam radiowo-telewizyjnych w świetle przepisów prawa żywnościowego = Whether the advertisement of dietary supplements is objective source of data about their impact on health? : analysis of broadcasting advertisements in the terms of the food law
- Tytuł:
-
Czy reklama suplementów diety jest obiektywnym źródłem informacji o wpływie na zdrowie? : analiza reklam radiowo-telewizyjnych w świetle przepisów prawa żywnościowego = Whether the advertisement of dietary supplements is objective source of data about their impact on health? : analysis of broadcasting advertisements in the terms of the food law
- Autorzy:
-
Wierzejska, Regina
- Data publikacji:
-
2016
- Tematy:
-
Suplementy diety - reklama
Prawo żywnościowe
Reklama - prawo
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 18.
Streszcz. ang.