Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności

Tytuł:
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności
Autorzy:
Przeździecka-Czyżewska, Natalia
Współwytwórcy:
Szlachciuk, Julita
Ozimek, Irena
Data publikacji:
2016
Tematy:
Przemysł rolno-spożywczy - zarządzanie
Crowdsourcing
Przemysł rolno-spożywczy - marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 226-227.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies