Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Who defines the narrative of a crisis? : the case of an Estonian online boycott campaign against an international supermarket chain

Tytuł:
Who defines the narrative of a crisis? : the case of an Estonian online boycott campaign against an international supermarket chain
Autorzy:
Tampere, Päivi
Współwytwórcy:
Tampere, Kaja (1962- )
Abel, Scott (1969- )
Data publikacji:
2016
Tematy:
Komunikowanie marketingowe
Opinia publiczna - Estonia
Supermarkety i hipermarkety - Estonia
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 70-72.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies