Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing wyborczy na przykładzie kampanii prezydenckiej Aleksandra Kwaśniewskiego

Tytuł:
Marketing wyborczy na przykładzie kampanii prezydenckiej Aleksandra Kwaśniewskiego
Autorzy:
Bobrowska, Anita
Data publikacji:
2014
Tematy:
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
Marketing polityczny - Polska
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
Kampania wyborcza prezydencka - Polska
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies