Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena wybranych aspektów satysfakcji klienta na przykładzie usług hotelarskich = Analysis and assessment of selected aspects of customer satisfaction based on hotel services

Tytuł:
Analiza i ocena wybranych aspektów satysfakcji klienta na przykładzie usług hotelarskich = Analysis and assessment of selected aspects of customer satisfaction based on hotel services
Autorzy:
Jakubiec, Marcin
Współwytwórcy:
Mika, Monika
Data publikacji:
2016
Tematy:
Bielsko-Biała (woj. śląskie) - hotelarstwo
Zarządzanie jakością - Polska
Satysfakcja konsumentów - Polska
Hotelarstwo - jakość - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 25.

Streszcz. ang.

dane statystyczne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies