Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multimodale Analyse von Interaktion im fremdsprachlichen Klassenzimmer = Multimodal analysis of interaction in a foreign language class

Tytuł:
Multimodale Analyse von Interaktion im fremdsprachlichen Klassenzimmer = Multimodal analysis of interaction in a foreign language class
Autorzy:
Hoffmann, Sabine (1957- )
Data publikacji:
2016
Tematy:
Języki - nauczanie - metody aktywizujące
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
niemiecki
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr. s. 133-134.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies