Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie relacjami pacjent - personel medyczny szpitala w aspekcie jakości usług medycznych = Relation management patient - medical worker of hospital in the quality of medical services aspect

Tytuł:
Zarządzanie relacjami pacjent - personel medyczny szpitala w aspekcie jakości usług medycznych = Relation management patient - medical worker of hospital in the quality of medical services aspect
Autorzy:
Rosak-Szyrocka, Joanna. Autor
Tematy:
Marketing partnerski
Komunikacja interpersonalna
Lekarze
Zarządzanie jakością
Szpitale
Chorzy
Relacje międzyludzkie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 365-367.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies