Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak Francuzi uczą historii, czyli wizerunek Polski we francuskich podręcznikach szkolnych : podręczniki do przedmiotu historia-geografia, edukacja obywatelska, prawna i społeczna na poziomie szkoły średniej = How the French teach history, thus the image of Poland in the French schoolbooks

Tytuł:
Jak Francuzi uczą historii, czyli wizerunek Polski we francuskich podręcznikach szkolnych : podręczniki do przedmiotu historia-geografia, edukacja obywatelska, prawna i społeczna na poziomie szkoły średniej = How the French teach history, thus the image of Poland in the French schoolbooks
Autorzy:
Byrska, Katarzyna. Autor
Tematy:
Polska
Stereotyp
Geografia
Historia
Podręczniki dla szkół ponadgimnazjalnych
Francja
Dyskurs podręcznikowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 132-133.

Streszczenie angielskie.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies