Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Enhancing the pre-literacy skills of Roma children : the role of socio-economic status and classroom interventions in the development of phonemic awareness

Tytuł:
Enhancing the pre-literacy skills of Roma children : the role of socio-economic status and classroom interventions in the development of phonemic awareness
Autorzy:
Dolean, Dacian. Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Rumunia
Rola społeczna
Pisanie
Czytanie
Dzieci
Grupy społeczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia na stronach 49-51.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies