Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Standardy jakości obsługi oraz oferta spa & wellness w obiekcie hotelarskim a oczekiwania potencjalnych klientów = Service quality standards and offer spa & wellness facility hospitality, and the expectations of potential customers

Tytuł:
Standardy jakości obsługi oraz oferta spa & wellness w obiekcie hotelarskim a oczekiwania potencjalnych klientów = Service quality standards and offer spa & wellness facility hospitality, and the expectations of potential customers
Autorzy:
Cichocka, Izabela. Autor
Współwytwórcy:
Krupa, Jan (1955- ). Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Hotelarstwo
Ośrodki odnowy biologicznej
Województwo podkarpackie (1999- )
Fizjoterapia
Kosmetologia
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronie 85.

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies