Tytuł pozycji:
Marketing internetowy w polskich organizacjach turystycznych : motywacje, ograniczenia i czynniki sprzyjające podejmowaniu działań promocyjnych w sieci = Online marketing in Polish tourism organizations : motivations, barriers and facilitators of promotional activities in the web
- Tytuł:
-
Marketing internetowy w polskich organizacjach turystycznych : motywacje, ograniczenia i czynniki sprzyjające podejmowaniu działań promocyjnych w sieci = Online marketing in Polish tourism organizations : motivations, barriers and facilitators of promotional activities in the web
- Autorzy:
-
Stokłosa, Łukasz. Autor
- Data publikacji:
-
2016
- Tematy:
-
Turystyka
Polska
Marketing elektroniczny
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 291-292.
artykuł przeglądowy
Streszczenie w języku angielskim.