Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing internetowy w polskich organizacjach turystycznych : motywacje, ograniczenia i czynniki sprzyjające podejmowaniu działań promocyjnych w sieci = Online marketing in Polish tourism organizations : motivations, barriers and facilitators of promotional activities in the web

Tytuł:
Marketing internetowy w polskich organizacjach turystycznych : motywacje, ograniczenia i czynniki sprzyjające podejmowaniu działań promocyjnych w sieci = Online marketing in Polish tourism organizations : motivations, barriers and facilitators of promotional activities in the web
Autorzy:
Stokłosa, Łukasz. Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Turystyka
Polska
Marketing elektroniczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 291-292.

artykuł przeglądowy

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies