Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka własna jako element kształtowania konkurencyjności sieci handlu detalicznego na polskim rynku artykułów sportowych

Tytuł:
Marka własna jako element kształtowania konkurencyjności sieci handlu detalicznego na polskim rynku artykułów sportowych
Autorzy:
Sztorc, Małgorzata. Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Intersport
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Marka własna
Go Sport Polska
Handel detaliczny
Sprzęt sportowy
Konkurencyjność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 94-95.

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies