Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaangażowanie pracowników w procesie kształtowania satysfakcji i lojalności klientów biur podróży

Tytuł:
Zaangażowanie pracowników w procesie kształtowania satysfakcji i lojalności klientów biur podróży
Autorzy:
Bednarska, Marlena
Współwytwórcy:
Małkowska, Katarzyna
Data publikacji:
2014
Tematy:
Satysfakcja konsumentów - Polska
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie) - turystyka
Marketing partnerski - Polska
Biura podróży - Polska
Lojalność konsumentów - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Materiały z VII Gremium Ekspertów Turystyki "Wyzwania społeczno-ekonomiczne współczesnej turystyki", 10-12 grudnia 2014r., Kraków - Sucha Beskidzka.

Streszcz. ang.

Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies