Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of promotion activity on the choice of a university : research report = Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni wyższej : raport z badań

Tytuł:
The influence of promotion activity on the choice of a university : research report = Wpływ działań promocyjnych na wybór uczelni wyższej : raport z badań
Współwytwórcy:
Antczak, Barbara (ekonomia). Autor
Wiącek, Piotr (zarządzanie). Autor
Malinowska, Karolina (zarządzanie). Autor
Pyra, Agata. Autor
Data publikacji:
2016
Tematy:
Polska
Szkolnictwo wyższe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronie 259.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies