Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek miasta : co, jak, dlaczego

Tytuł:
Wizerunek miasta : co, jak, dlaczego
Współwytwórcy:
Włoszczyński, Andrzej Ludwik. Autor
Szewczyk, Marek (marketing). Autor
Tesławski, Maciej. Autor
Czusz, Irena. Autor
Machalski, Mateusz. Autor
Fidura, Robert (1967- ). Autor
Karaś, Krzysztof. Autor
Zgórski, Marcin. Autor
Tyliszczak, Jan Jacek (?-2016). Autor
Mikułowska, Marcelina. Autor
Adamus-Matuszyńska, Anna. Autor
Wydawnictwo Internetowe E-bookowo. Wydawca
Dzik, Piotr (socjolog). Autor
Data publikacji:
2016
Wydawca:
[Będzin] : Wydawnictwo Internetowe E-bookowo
Tematy:
Grafika użytkowa
Polska
Identyfikacja wizualna
Marketing terytorialny
Znaki miejskie
Wizerunek miasta
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tytuł z ekranu tytułowego.

poradnik

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies