Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The internationalization of the Meetings-, Incentives-, Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry : the influences on the actors in the tourism business activity

Tytuł:
The internationalization of the Meetings-, Incentives-, Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry : the influences on the actors in the tourism business activity
Autorzy:
Smagina, Nataliâ Nikolaevna. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Rosja
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Turystyka biznesowa
Globalizacja
Komunikacja społeczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 111-113.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies