Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Es war interessanter als trockenes teoritisches Wissen, wir konnten uns besser in das Thema hineinversetzen" : ausgewählte Lernpotentiale des deutsch-polnischen Projektseminars zum Warschauer Aufstand aus Sicht der Studierenden

Tytuł:
"Es war interessanter als trockenes teoritisches Wissen, wir konnten uns besser in das Thema hineinversetzen" : ausgewählte Lernpotentiale des deutsch-polnischen Projektseminars zum Warschauer Aufstand aus Sicht der Studierenden
Autorzy:
Adamczak-Krysztofowicz, Sylwia (filolog). Autor
Współwytwórcy:
Schmidt-Bernhardt, Angela (1951- ). Autor
Storozenko, Victoria. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Studenci
Polska
Niemcy
Powstanie warszawskie (1944)
Edukacja międzykulturowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
niemiecki
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronie 314.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma filologicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies