Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

L'enfant plurilingue à l'école : une approche interdiscipilinaire de l'appropriation précoce des lanuges

Tytuł:
L'enfant plurilingue à l'école : une approche interdiscipilinaire de l'appropriation précoce des lanuges
Autorzy:
Cook, Jadwiga. Recenzja
Data publikacji:
2016
Tematy:
Dzieci
Éducation plurilingue
Wielojęzyczność
Edukacja międzykulturowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
francuski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronie 636.

Zawiera recenzję książki: Éducation plurilingue : contextes, représentations, pratiques. - Paris, 2016.

artykuł z czasopisma filologicznego

recenzja naukowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies