Tytuł pozycji:
Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego = Multi-sensory landscape as an inspiration in the creation of tourism product
- Tytuł:
-
Multisensoryczność krajobrazu jako inspiracja w kreowaniu produktu turystycznego = Multi-sensory landscape as an inspiration in the creation of tourism product
- Autorzy:
-
Rogowski, Mateusz. Autor
- Data publikacji:
-
2016
- Tematy:
-
Marketing sensoryczny
Turystyka
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
angielski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego
Bibliografia, netografia na stronach 29-32.
Tekst równoległy w języku polskim, angielskim.
artykuł problemowy