Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bez E300 czy z racemusem? : marketing produktów spożywczych z perspektywy reguł wpływu społecznego = "E300 free" or "contains racemus" : food product marketing from the perspective of principles of social influence

Tytuł:
Bez E300 czy z racemusem? : marketing produktów spożywczych z perspektywy reguł wpływu społecznego = "E300 free" or "contains racemus" : food product marketing from the perspective of principles of social influence
Autorzy:
Grzyb, Tomasz (psycholog). Autor
Współwytwórcy:
Trojanowski, Jakub. Autor
Doliński, Dariusz (1959- ). Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Konsumenci (ekonomia)
Psychologia ekonomiczna
Żywność
Marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 28.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies