Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklamowych tablic świetlnych na koncentrację oraz warunki widzenia znaków i sygnałów drogowych kierowcy

Tytuł:
Wpływ reklamowych tablic świetlnych na koncentrację oraz warunki widzenia znaków i sygnałów drogowych kierowcy
Autorzy:
Sendek-Matysiak, Ewelina. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Polska
Znaki i sygnały drogowe
Uwaga (psychologia)
Widoczność na drogach
Reklama zewnętrzna
Kierowanie pojazdami
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 115-117.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies