Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Antecedents and consequences of brand loyalty

Tytuł:
Antecedents and consequences of brand loyalty
Autorzy:
Gupta, Srishti. Autor
Współwytwórcy:
Schivinski, Bruno. Autor
Brzozowska-Woś, Magdalena. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Polska
Marka (ekonomia)
Lojalność konsumentów
Marketing strategiczny
Zarządzanie strategiczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim, rosyjskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 206-210.

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies