Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje studentów w zakresie treści prezentowanych w ramach wirtualnych społeczności marek

Tytuł:
Preferencje studentów w zakresie treści prezentowanych w ramach wirtualnych społeczności marek
Autorzy:
Siuda, Dagna. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Studenci
Marketing partnerski
Portal społecznościowy
Społeczności internetowe
Marka (ekonomia)
Zarządzanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronie 298.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim, rosyjskim.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies