Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czasoprzestrzenna analiza rynku nowych samochodów osobowych w Polsce = Spatio-temporal analysis of the market for new personal cars in Poland

Tytuł:
Czasoprzestrzenna analiza rynku nowych samochodów osobowych w Polsce = Spatio-temporal analysis of the market for new personal cars in Poland
Współwytwórcy:
Kudłak, Robert. Autor
Gadziński, Jędrzej. Autor
Kisiała, Wojciech. Autor
Dyba, Wojciech M. Autor
Stryjakiewicz, Tadeusz (1954- ). Autor
Kołsut, Bartłomiej (1986- ). Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Analiza rynku
Polska
Handel
Samochody osobowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 76-77.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies