Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast = In search of reliable methods of assessing the effectiveness of place branding activities undertaken by cities

Tytuł:
W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast = In search of reliable methods of assessing the effectiveness of place branding activities undertaken by cities
Autorzy:
Augustyn, Anna (ekonomia). Autor
Współwytwórcy:
Florek, Magdalena (ekonomia). Autor
Hereźniak, Marta. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Polska
Marketing terytorialny
Zarządzanie publiczne
Marka (ekonomia)
Miasta
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 43-45.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies