Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the on-line commercial service quality based on association rules = Ocena jakości usług handlowych on-line na podstawie analizy reguł asocjacyjnych

Tytuł:
Evaluation of the on-line commercial service quality based on association rules = Ocena jakości usług handlowych on-line na podstawie analizy reguł asocjacyjnych
Autorzy:
Szyda, Monika. Autor
Współwytwórcy:
Czarnowski, Ireneusz. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Jakość usług
Satysfakcja konsumentów
Handel elektroniczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 83-85.

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies