Tytuł pozycji:
The use of marketing research in internal marketing : the methods of measurement of counterproductive work behaviours in an organization = Zastosowanie badań marketingowych w marketingu wewnętrznym : metody pomiaru kontrproduktywnych zachowań pracowników w organizacji
- Tytuł:
-
The use of marketing research in internal marketing : the methods of measurement of counterproductive work behaviours in an organization = Zastosowanie badań marketingowych w marketingu wewnętrznym : metody pomiaru kontrproduktywnych zachowań pracowników w organizacji
- Autorzy:
-
Styś, Aniela (1942- ). Autor
- Data publikacji:
-
2017
- Tematy:
-
Badania marketingowe
Kultura organizacyjna
Zachowanie
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego
Streszczenie w języku polskim.
artykuł z czasopisma naukowego
raport z badań
Bibliografia na stronie 251.