Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of marketing research in internal marketing : the methods of measurement of counterproductive work behaviours in an organization = Zastosowanie badań marketingowych w marketingu wewnętrznym : metody pomiaru kontrproduktywnych zachowań pracowników w organizacji

Tytuł:
The use of marketing research in internal marketing : the methods of measurement of counterproductive work behaviours in an organization = Zastosowanie badań marketingowych w marketingu wewnętrznym : metody pomiaru kontrproduktywnych zachowań pracowników w organizacji
Autorzy:
Styś, Aniela (1942- ). Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Badania marketingowe
Kultura organizacyjna
Zachowanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Bibliografia na stronie 251.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies