Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Student perception of teacher empathy, high regard and genuineness and the impact on student engagement

Tytuł:
Student perception of teacher empathy, high regard and genuineness and the impact on student engagement
Autorzy:
Bockmier-Sommers, Denise. Autor
Współwytwórcy:
Chen, Cheng-Chia "Brian". Autor
Martsch, Martin. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Studenci
Postawy
Nauczyciele akademiccy
Komunikacja interpersonalna
Stany Zjednoczone (USA)
Empatia
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia, netografia na stronach 70-71.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies