Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : koncepcje, strategie, trendy

Tytuł:
Marketing : koncepcje, strategie, trendy
Autorzy:
Mruk, Henryk (1948- ) Autor
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
Pilarczyk, Bogna (1948- ) Autor
Sławińska, Maria (1946- ) Autor
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Tematy:
Marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
podręczniki akademickie

Bibliogr. s. 297-303.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies