Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Płeć nabywcy a wpływ działań promocyjnych na proces wyboru produktów spożywczych = The buyers gender and the effect of promotion activities on the process of selection of food products

Tytuł:
Płeć nabywcy a wpływ działań promocyjnych na proces wyboru produktów spożywczych = The buyers gender and the effect of promotion activities on the process of selection of food products
Autorzy:
Angowski, Marek. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Konsumenci (ekonomia)
Marketing
Żywność
Przemysł rolno-spożywczy
Płeć
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 17-18.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma rolniczego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies