Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Supermarket Polska : miesięcznik branżowy : hipermarkety, supermarkety, sieci handlowe, R. 10[!], nr 3 (marzec 2010)

Tytuł:
Supermarket Polska : miesięcznik branżowy : hipermarkety, supermarkety, sieci handlowe, R. 10[!], nr 3 (marzec 2010)
Współwytwórcy:
Bichniewicz, Michał. Red.
Wydawca:
Warszawa : BROG Bichniewicz i Rudnicki
Tematy:
Sieć handlowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od R. 5, nr 9 (2003) podtyt.: nowoczesny handel, wyposażenie sklepów, artykuły FMCG.

czasopisma ekonomiczne polskie

Od R. 6, nr 7 (2004)-R. 7, nr 3 (2005) drugi podtyt.: polski rynek handlu detalicznego.

Streszcz. ang.

Od R. 2, nr 3 (2000) częste zmiany red.

Od R. 9 [!], nr 6 (2008) [red. nacz. Małgorzata Burzec].

Tyt. wg okł.

Od R. 4, nr 7 (2002) wyd.: BROG Media Biznesu.

Od R. 3, nr 8 (2001) drugi podtyt.: zaopatrzenie i wyposażenie sklepów.

Od R. 4, nr 1/2 (2002) podtyt.: wyposażenie i zaopatrzenie sklepów, artykuły FMCG.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies