Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (paradoxes of curriculum)

Tytuł:
Towards more meaningful teaching of literature in Serbian schools (paradoxes of curriculum)
Autorzy:
Opačić, Zorana (1970- ). Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Szkolnictwo
Lektura szkolna
Serbia
Literaturoznawstwo
Nauczanie
Kanon literatury
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma filologicznego

Bibliografia, netografia na stronach 43-45.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies