Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczno-planistyczne aspekty integracji marketingu i logistyki

Tytuł:
Strategiczno-planistyczne aspekty integracji marketingu i logistyki
Autorzy:
Kauf, Sabina
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Instytut Śląski
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Opole : Wydawnictwo Instytut Śląski
Tematy:
Logistyka gospodarcza
Marketing strategiczny
Przedsiębiorstwo - organizacja
Zarządzanie strategiczne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
podręczniki akademickie

Bibliogr. s. 236-251.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies