Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe

Tytuł:
Strategie marketingowe
Autorzy:
Pomykalski, Andrzej
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Politechnika Łódzka
Data publikacji:
2000
Wydawca:
Łódź : Wydaw. PŁ
Tematy:
Marketing strategiczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
podręczniki akademickie

Bibliogr.

Na s. 4 okł. błędny ISBN. - Na grzb. nr 980 oznaczajacy kolejną poz. wydawniczą PŁ.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies