Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu wśród młodych konsumentów = Corporate social responsibility - perception of the concept amongst young consumers

Tytuł:
Percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu wśród młodych konsumentów = Corporate social responsibility - perception of the concept amongst young consumers
Autorzy:
Sobczyk-Kolbuch, Anna. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma psychologicznego

Bibliografia, netografia na stronie 285.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies