Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Political advertising in the United States - recenzja

Tytuł:
Political advertising in the United States - recenzja
Autorzy:
Rafałowski, Wojciech (1986- ). Recenzja
Data publikacji:
2018
Tematy:
Stany Zjednoczone (USA)
Franz, Michael M. (1976- ). Political advertising in the United States
Ridout, Travis N. (1974- ). Political advertising in the United States
Fowler, Erika Franklin. Political advertising in the United States
Reklama polityczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma politologicznego

Zawiera recenzję książki: Political advertising in the United States / Erika Franklin Fowler, Michael M. Franz, Travis N. Ridout. - Boulder, 2016.

Tytuł nadany przez katalogującego.

Bibliografia na stronie 157.

artykuł z czasopisma socjologicznego

recenzja naukowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies