Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing i Rynek, R. 9, nr 2 (luty 2002)

Tytuł:
Marketing i Rynek, R. 9, nr 2 (luty 2002)
Współwytwórcy:
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
Nowakowski, Marcin. Redakcja
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne-
Tematy:
Marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od R. 3, nr 1 ([19]96) wydawca: Polskie Wydaw. Ekonomiczne.

czasopismo naukowe

Od R. 1, nr 2 ([19]94) [red. nacz. Ireneusz Rutkowski].

Od t. 25, nr 10 (2018) [Grzegorz Karasiewicz redaktor naczelny].

Tytuł według okładki.

czasopismo polskie

Od t. 26, nr 1 (2019) podtytuł: journal of marketing and market studies.

czasopismo ekonomiczne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies