Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Body Image Advertising" w świetle obcych i polskich regulacji prawnych

Tytuł:
"Body Image Advertising" w świetle obcych i polskich regulacji prawnych
Autorzy:
Grzybczyk, Katarzyna. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Modelki i modele
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Prawo gospodarcze
Manipulacja (psychologia)
Samopostrzeganie
Ciało ludzkie
Francja
Zaburzenia odżywiania
Reklama
Poczucie własnej wartości
Izrael
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma prawniczego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies