Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje między postrzeganą jakością usług i satysfakcją klientów supermarketów = The relationship between perceived service quality and supermarkets customers satisfaction

Tytuł:
Relacje między postrzeganą jakością usług i satysfakcją klientów supermarketów = The relationship between perceived service quality and supermarkets customers satisfaction
Autorzy:
Biesok, Grzegorz (1976- ). Autor
Współwytwórcy:
Wyród-Wróbel, Jolanta. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing partnerski
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Satysfakcja konsumentów
Obsługa klienta
Zarządzanie jakością
Supermarkety i hipermarkety
Jakość usług
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronie 32.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies