Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negocjacje jako narzędzie public relations

Tytuł:
Negocjacje jako narzędzie public relations
Raport Badawczy = Research Report ; RB/83/2007
Autorzy:
Winch, Sławomir
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk
Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Słowa kluczowe:
Public relations
Negocjacje
Źródło:
RB-2007-83
Język:
polski
Prawa:
Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/144771/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przedstawiono wpływ strategii prowadzenia negocjacji na tożsamość i wizerunek firmy, które to są przedmiotem oddziaływania public relations.

17 stron ; 21 cm

Bibliografia s. 17

Bibliography p. 17

17 pages ; 21 cm

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies