Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geneza i rozwój badań jakościowych w marketingu

Tytuł:
Geneza i rozwój badań jakościowych w marketingu
Autorzy:
Dyjas-Pokorska, Anna
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Wydaw. IFiS PAN [Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk]
Słowa kluczowe:
Wybory -- prognozy -- badanie -- Polska
Internet -- stosowanie -- socjologia
Opinia publiczna -- badanie -- metody -- Polska
Internet -- stosowanie -- socjologia [JHPBN]
Wybory -- prognozy -- badanie -- Polska [JHPBN]
Styl życia -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN]
Marketing -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN]
Marketing -- badanie -- metody -- Polska
Styl życia -- badanie -- metody -- Polska
Opinia publiczna -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN]
Media -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN]
Media -- badanie -- metody -- Polska
Źródło:
IFiS PAN, sygn. P.79038
IFiS PAN, call no. P.79038
http://ifis.katalog.pan.pl/ipac20/ipac.jsp?profile=fis&index=BOCLC&term=zz2004953758
Język:
polski
Prawa:
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Rights Reserved - Free Access
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/41772/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
S. 199-218 ; 24 cm

P. 199-218 ; 24 cm

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies