Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Outdoor advertising in rural areas attractive for tourism

Tytuł:
Outdoor advertising in rural areas attractive for tourism
Studia Obszarów Wiejskich = Rural Studies, t. 43
Autorzy:
Wilkaniec, Agnieszka
Szczepańska, Magdalena
Data publikacji:
2016
Wydawca:
PAN IGiPZ
PTG
Słowa kluczowe:
przestrzeń publiczna
reklama zewnętrzna
Lednicki Park Krajobrazowy
Lednica Landscape Park
public space
obszary wiejskie
landscape protection
ochrona krajobrazu
rural areas
outdoor advertising
Źródło:
CBGiOŚ. IGiPZ PAN, sygn. Cz.4488
CBGiOŚ. IGiPZ PAN, call no. Cz.4489
http://195.187.71.2/ipac20/ipac.jsp?profile=geogpan&index=BOCLC&term=cc2002006510
CBGiOŚ. IGiPZ PAN, sygn. Cz.4489
CBGiOŚ. IGiPZ PAN, call no. Cz.4488
Język:
angielski
Prawa:
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Creative Commons Attribution BY 3.0 PL license
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/61816/content  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The phenomenon of outdoor advertising degrading the cultural landscape is especially alarming in areas that are under protection because of their landscape value. Those are the areas which experience a lot of pressure on account of the development of such functions as tourism, recreation and housing and their related services, which is closely associated with intensive outdoor advertising. The Lednica Cultural Park is an example of such area. This research sought to identify the scale of problems caused by the presence of advertisements in the study area. The results include the selection of places most heavily degraded by advertising, and the identification of tendencies in the way ads are located, their forms, areas, impact on the environment, and perception. The conclusions can help in defining the rules and conditions for managing public and private spaces in the rural areas for use in an advertising policy.

24 cm

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies