Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problemy aktywności plastycznej w kształceniu zintegrowanym (prolegomena)

Tytuł:
Problemy aktywności plastycznej w kształceniu zintegrowanym (prolegomena)
The problems of artistic (visual) activity in the integrated educating (the prolegomenon)
Autorzy:
Tytko, Marek Mariusz
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Słowa kluczowe:
edukacja
children's maladies and visual art
integrated education
pedagogy of culture
artistic education in the school
plastic activity of children (artistic children's activity)
nauczanie wczesnoszkolne
education through art in the school
teoria wychowania
education
aktywność plastyczna dzieci
children's disabilities and visual art
education in the primary school
sztuka
pedagogika
edukacja artystyczna w szkole
theory of upbringing (theory of education)
kształcenie zintegrowane
pedagogika kultury
wychowanie przez sztukę w szkole
art
niepełnosprawności dzieci a plastyka
choroby dzieci a plastyka
pedagogy
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/10182  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Autor w tekście opisuje problemy aktywności plastycznej w kształceniu zintegrowanym. Tekst dotyczy dzieci ze szkoły podstawowej z klas 1-3 w aspekcie plastycznym w kontekście niepełnosprawności oraz chorób dzieci. Artykuł jest tylko wstępem do zagadnienia (prolegomena), zawiera on bardzo bogatą bibliografię w przypisach.

The author in the tekst describes the problems of artistic (plastic, visual) activity in the integrated educating. The text concerns children in the age of primary school in the classes 1-3. It is descripted in the 'plastic' (artistic) aspect of the disabilities and maladies of children. The paper is the only introduction to the issue (the prolegomenona). It contains the very rich bibliograhy in the notes (in the foot-notes).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies