Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertainment and its consequences for the content of mass media, for its reception, and its interpretations

Tytuł:
Advertainment and its consequences for the content of mass media, for its reception, and its interpretations
Autorzy:
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Institute of Journalism and Social Comunication The Pontifical University of John Paul II in Kraków : Wydawnictwo Fall
Język:
angielski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1048  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies