Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The consequences of co-creation of the value in media by the users

Tytuł:
The consequences of co-creation of the value in media by the users
Konsekwencje współtworzenia wartości w mediach przez użytkowników
Autorzy:
Kreft, Jan
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
zarządzanie mediami
crowdsourcing
produser
media management
co-creation of value
współtworzenie wartości
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788323337379
18968201
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-14-2013/14-4-2013/art/1678/  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1098  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The usage of activities and emotions in the so-called background, the renaissance of pictography, crowdsourcing, gamification, geolocation, life-streaming and evolution of contactless technology – all of these terms are connected with the mass mobility of the media users and bring about the decline of the world of traditional mass media. Such are the consequences of progress in convergence and advancement of computing and telecommunication technologies. They may also be seen as signs of users’ activity, the result of co-creation of value for stakeholders and by stakeholders of media companies. Co-creation, which not only could, but should be administered.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies