Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integral development of the child with special educational needs from the theoretical assumptions of positive psychology

Tytuł:
Integral development of the child with special educational needs from the theoretical assumptions of positive psychology
Rozwój integralny dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z perspektywy teoretycznych założeń psychologii pozytywnej
Autorzy:
Pilecka, Władysława
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/11919  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies