Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje menedżera organizacji sektora usług publicznych

Tytuł:
Kompetencje menedżera organizacji sektora usług publicznych
Autorzy:
Kożuch, Barbara
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Słowa kluczowe:
menedżerowie publiczni
usługi publiczne
kompetencje
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/1240  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Praca jest poświęcona analizie koncepcji menedżerów publicznych oraz ich kompetencji. Rozważania teoretyczne zilustrowano rezultatami badań empirycznych. Na tej podstawie wykazano, że istota menedżerów publicznych zawiera się w ich kompetencjach zadaniowych, zawodowych, politycznych i etycznych, w tym w umiejętnościach odpowiadania na polityczne, społeczne i ekonomiczne wyzwania otoczenia organizacji publicznych. Służy temu instrumentarium zarządzania, w którym najważniejsze jest współdziałanie wewnątrz organizacji oraz między organizacjami i ich interesariuszami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies