Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Landscape perception : relationship between tourists preferences and landscape features

Tytuł:
Landscape perception : relationship between tourists preferences and landscape features
Autorzy:
Jakiel, Michał
Czerski, Maciej
Data publikacji:
2014
Wydawca:
DAKAM Publishing
Słowa kluczowe:
landscape features
tourist destinations
landscape perception
tourists’ preferences
Język:
angielski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/12763  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
There are numerous factors which influence tourists’ choices. One of them is landscape perception. This paper shows its significance in the process of selecting travel destinations in comparison to other factors. Also the relevance of environmental and anthropogenic landscape features have been taken under consideration. The landscape is a term which can be understood ambiguously. For that reason the research about comprehension of the landscape have been conducted. The study was carried out during travel festivals in Cracow (Poland).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies