Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mobilking jako problem metodologiczny : jak badać konwergentne dyskursy zmediatyzowanej kultury popularnej?

Tytuł:
Mobilking jako problem metodologiczny : jak badać konwergentne dyskursy zmediatyzowanej kultury popularnej?
The Mobilking campaign as a methodological problem
Autorzy:
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Słowa kluczowe:
metodologia
transmedialność
konwergencja
kultura popularna
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies